Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Basketball never stops


Αυτό είναι το μότο που κυριαρχεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, μιας και το lock-out καλά κρατεί. Η Nike, αρχικά, και στη συνέχεια και το παρακλάδι της, η Jordan brand, έχουν αρχίσει μια καμπάνια, με μότο ότι, αν και δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το αγαπημένο τους (και αγαπημένο μας) πρωτάθλημα, το άθλημα του μπάσκετ δεν πεθαίνει. Ευτυχώς, για μας, η Ευρωλίγκα είναι πιο ανταγωνιστική από κάθε άλλη χρονιά. Δείτε μερικές ακόμα φωτογραφίες, από πανό στα γήπεδα του NCAA, αλλά και το διαφημιστικό της Jordan brand.