Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Αν όχι τώρα, πότε;

Νομίζω πως αυτό πρέπει να διερωτηθούν οι ερυθρόλευκοι. Έφτασαν να παίξουν (για ακόμα μια χρονιά) το πιο κρίσιμο αγώνα της χρονιάς εκτός έδρας. Βέβαια και γι' αυτό υπεύθυνοι είναι οι ίδιοι. Αλλά πιο ευνοϊκές συνθήκες δε θα μπορούσαν να βρουν...

Όταν βγαίνει εκτός τελικού ο Διαμαντίδης στο δεύτερο λεπτό του αγώνα, μόνο ευτυχής συγκυρία μπορείς να το πεις. Ο κορυφαίος παίχτης της φετινής Euroleague, τόσο της κανονικής περιόδου, όσο και του final four, τραυματίστηκε σε μια ανύποπτη φάση μόνος του. Ο ολυμπιακός προσπάθησε στην αρχή να το εκμεταλλευτεί. Δεν τα κατάφερε όμως.

Γιατί ο Παναθηναϊκός, κατά πρώτο λόγο, δεν είναι μόνο ο Διαμαντίδης. Παίχτες ήρθαν από τον πάγκο και κάλυψαν το κενό του, τόσο επιθετικά, όσο και αμυντικά. Ο Καλάθης οργάνωσε άψογα επιθετικά τους πράσινους, απόρροια φυσικά των 11 ασίστ του. Στην άμυνα ο Tepic ήταν το κρυφό χαρτί. Και στην επίθεση, πέρα από τον γνώριμο Batiste, έκανε ίσως το καλύτερο παιχνίδι της Παναθηναϊκής καριέρας του ο Φώτσης. Ήταν επιλεκτικός στα σουτ του και τέλειωσε το παιχνίδι με απίστευτα ποσοστά για ένα τόσο κρίσιμο αγώνα. Είχε 22 πόντους, με 2/2 βολές, 1/1 δίποντα και 6/6 τρίποντα, πήρε μόνο ένα ριμπάουντ και έκανε και μια τάπα.

Από την άλλη, ο Ολυμπιακός θέλει, αλλά δε μπορεί. Για ακόμα έναν αγώνα οι παίχτες του έφτασαν στην πηγή, αλλά νερό δεν ήπιαν! Λύγισαν πάλι από το άγχος και στην ιδέα ότι μπορεί να κερδίσουν και να στείλουν τη σειρά σε πέμπτο παιχνίδι στο ΣΕΦ. Όσοι παίχτες έπαιξαν ήταν φιλότιμοι και προσπάθησαν με πρώτο και καλύτερο τον Μπουρούση, που έκανε ένα ακόμα double-double. Με εκλάμψεις ο Σπανούλης, ο οποίος μπορούμε να πούμε με ασφάλεια, πως δεν έπιασε στο λιμάνι. Αποσυντόνισε την ομάδα, αλλά και ο ίδιος δεν έπιασε τα στάνταρ της απόδοσής του. Όσο για τον "Σοφό" τα έχω ξαναγράψει. Πως μπορεί να θεωρηθεί ότι έκανε καλύτερη δουλειά από τον Γιαννάκη;

Κλείνοντας, θα πω πως ο Παναθηναϊκός κατέκτησε για ακόμα μια χρονιά πανάξια το πρωτάθλημα, αφού οι παίχτες του διαθέτουν το μέταλλο του πρωταθλητή και έχει στην άκρη του πάγκου του το σύγχρονο Μίδα του Ευρωπαϊκού μπάσκετ. Ο Ολυμπιακός από την άλλη, έδειξε για ακόμα μια χρονιά πως θέλει πολλή δουλειά ακόμη. Ίσως και έναν καινούργια, νεότερο προπονητή.

3 σχόλια:

  1. Συγνωμη Γιαννη μου προκαταβολικα, αλλα ειπαμε οτι ο ΠΑΟ ειναι καλυτερη ομαδα απο τον ΟΣΦΠ αλλα δεν γινετε να τον ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ τοσο....Μας εχουν στερισει 4 πρωταθληματα στα 5 ...Ειτε με τον εναν τροπο ειτε με τον αλλον τροπο .Ειπαμε Αντικειμενικος αλλα μου φαινεται εχεις ποιο πολλα φιλοπαναθηναικα αισθηματα...Απο οτι Ολυμπιακα.
    Και εγω λοιπον δεν θα ξαναδιαβασω αλλο το HoF γιατι ξερω τι θα ξανα δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 2 σχόλια μου έφαγε το κολόbloger.
    Τέλος πάντων.
    Σε ευχαριστώ που με διάβαζες και άφηνες feedback.
    Θα σου απαντήσω αργότερα (αφού μου έχουν περάσει τα νεύρα) και κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα προσπαθήσω να ξαναγράψω την απάντησή μου...
    Θαυμάζω τον Παναθηναϊκό, γιατί θέλω και ο Ολυμπιακός να γίνει έτσι. Να κατακτά κούπες, χωρίς να τον νοιάζει ποιος είναι αντίπαλος και αν έχει ή δεν έχει τη διαιτησία μαζί του.
    Λες ότι μας στέρησαν τα 4 από τα τελευταία πρωταθλήματα. Αλήθεια σε πια από αυτές τις χρονιές ένιωσες ότι είχαμε καλύτερη ομάδα; Η διαιτησία έπαιξε κομβικό κομμάτι στο παιχνίδι με το περίφημο non-call. Και αυτό δε θα σου έδινε το πρωτάθλημα. Απλά θα είχε την ευκαιρία ο Ολυμπιακός να παίξει εντός έδρας το κρισιμότερο παιχνίδι. Αλλά πόσους κομβικούς αγώνες έχασε ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια μέσα στο ΣΕΦ; Και δε μιλάω μόνο για τους αγώνες με τον ΠΑΟ.
    Το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο είναι να βρίσκουμε δικαιολογίες και να αποποιούμαστε των ευθυνών μας. Μας έφταιγε χθες η διαιτησία που δε μπορούσαμε να βάλουμε τις βολές; Μη χαζεύουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Αλλά άμα είσαι αδαής από το άθλημα και το κοινό σου είναι ποδοσφαιροκρατούμενο, το μόνο εύκολο είναι να τους αποπροσανατολίζεις.
    Την ομάδα όσο και αν την κράζω από εδώ ή στις συζητήσεις μου, την στηρίζω στο γήπεδο και όχι από τον καναπέ. Εκεί που πρέπει δηλαδή. Επίσης, ήμουν μέσα στο ΟΑΚΑ την τελευταία φορά που επιτρέπονταν η μετακίνηση φιλάθλων. Δεν ήξερα ότι για να είμαι Ολυμπιακός, θα έπρεπε να σκέφτομαι σαν την πλειοψηφία της θύρας 7 και να θέλω να σκοτώσω όλους τους Παναθηναϊκούς.
    Μου αρέσει πιο πολύ το άθλημα, από αυτή τη χαζό-κόντρα. Και ασχολούμαι με το μπάσκετ σχεδόν τα τελευταία 20 χρόνια. Το παρακολουθώ μετά μανίας και παίζω συστηματικά (τόσο αγωνιστικά, όσο και για χαβαλέ με την παρέα μου).
    Αν θες να σου πουλάνε Ολυμπιακοφροσύνη και εσύ να τη δέχεσαι αμάσητη, δε με πειράζει. Απλά θεωρώ αρκετά μεγάλο τον εαυτό μου για να "μασήσει" τέτοιου είδους χαζομάρες.
    Τελειώνοντας, έχω να σου πω πως εγώ δεν χρειάζεται να έχω καλές σχέσεις με τον Duda για να μου δίνει ειδήσεις για την ομάδα. Μπορώ να τον κρίνω. Γιατί δεν είναι ο Πάπας και μπορεί να κάνει λάθη...
    Σε ευχαριστώ ξανά που με διάβαζες και έγραφες και σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή